tiistai 3. syyskuuta 2013

Uusia lakkoja!

Laitanpa tähän kuvan viimeaikaisista lakkahamstrauksista. Olisin mielelläni näyttänyt uusimmat kynteni, mutta kun tämä armas Asus on eri mieltä. Olen viime viikon ollut ikään kuin reissuleskenä, enkä yksinkertaisesti ehtinyt laitella kynsiä, vaan kuljin koko viikon Opin honey rydereissä. Nyt sain uudet kynnet lakkailtua ja sitten tämä kone tilttaa!

Siis kuvankäsittelyohjelmani ei suostu aukeamaan. Pienentelin ja rajasin kuvia sitten paintilla ja jollain skannerin mukana tulleella ohjelmalla ja onnistuin vielä tallentamaan tuon ylemmän kuvan sen alkuperäisen tilalle. Ja tähän kuvaan siis testailin kaikkia kontrastin säätöjä ja tästä tuli ihan karmaiseva.


Kai tästä kuitenkin näkee, että kivoja lakkoja on tullut tilailtua? Osa näistä on nailsuppliesilta ja osa beautycosmeticsilta. Kumpikin paketti tuli ihan sujuvasti postiin ja kaikki lakat olivat hyvin pakattuja ja ehjiä. Yksi asia ihmetyttää.


Tai oikeastaan neljä asiaa ihmetyttää. Nämä lakat. Näiden numerot löytyvät ihan lähetyslistasta ja tilausvahvistuksesta, mutta jotenkin varmasti olen näiden kanssa sählännyt. Katsonut numerot väärin tai jotain. En nimittäin muista mitä lakkoja ostoskoriin laittelin, mutta olen melko varma, etten näitä tarkoittanut. Siis ihan peruspinkki ja perussininen. Ilman mitään holoa tai glitteriä tai tekstuuria tai mitään. Tällaisiahan meillä ei olekaan kuin muutamat tuolla laatikon pohjalla.

Ja sitten tuo joulun värinen Perfectin glitterlakka. Siis punaista ja tummanvihreää glitteriä sekaisin. Ehkä jouluna kultaisen lakan päälle. Mutta miksi mä tän olisin tilannut? Tuo GoldenRosen impression ehkä nyt menee uutuusarvonsa vuoksi. Montaa euroa näihin huteihin ei mennyt, mutta mieltä vaivaa nyt yksi juttu. Siis mitkä oli ne neljä lakkaa, jotka olin aikonut tilata?

 

4 kommenttia:

  1. Nailsuppliesilla mun muistaakseni jäi ainakin vinhat tilauslistat sinne edelleen näkösälle, mutta siellä ei vissiin myyty Arleyta ja Perfectiä eli oisko noi sit sieltä Beautycosmeticsbizilta, josta mulla ei ole kokemusta..?

    Kivoja lakkoja on tullut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nämä hutiostot on beautycosmeticsilta. Sielläkin sivulla näkyi tilaukseni tiedot ja nuo lakat on listassa. Eli olen varmaan onnistunut tilaamaan vääriä numeroita. Kaipa ne käyttöön joskus kuitenkin pääsevät;-)

      Poista
  2. kivoja ostoksia =)myös huti ostokset

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, minunkin mielestäni. Nyt voi taas harmitella sitä, kun ei ehdi heti kaikkea kokeilemaan...

      Poista