torstai 12. syyskuuta 2013

Varsin romanttiset ruusukynnet.

Kynsillä pari kerrosta Alix Avien -lakkaa ja ebayn halpoja siirtokuvia, jotka muuten toimivat tarkoituksessaan vallan mainiosti. Peukalon kuvassa lakka eniten oikean värinen.


Alla kuva lakkapullosta. Kuvasta näkee uskomattomat kuvankäsittelytaitoni. Peitin sitten vieressä olleen pullon:-)
Voisin tähän loppukevennyksenä kertoa säälittävämmän tavan katkaista kynsi. Olen katkonut omia ja geelejä kymmenillä eri tavoilla, mutta tämänkertainen vie kyllä tyhmyydellään voiton kaikista muista kerroista. 

Nuorempi muksuni meni ekaluokalle nyt syksyllä ja minä olen saanut nautiskella yksinolosta parin tunnin ajan vapaapäivinäni. Niin nytkin. Saattelin muksun kouluun ja tulin yksin kotiin. Keitin kupposen kahvia ja istahdin sohvalle selaamaan facebookia puhelimella ja join sitä kahvia siinä samalla. Minulla ei ollut sukkia jalassa ja varpaitani alkoi palella, joten nostin jalat sohvalle. Istuin siinä sitten osittain jalkojeni päällä, ikään kuin sellaisessa lotus-asennossa. Toisessa kädessä armas iphone ja toisessa rakas muumimuki. Muki tyhjeni ja ajattelin laittaa sen sohvapöydälle, mikä olikin yllättävän kaukana. Kaaduin siinä sitten naamalleni lattialle. Ehdin ottaa kädellä sen verran vastaan, että en lyönyt naamaani pöydän reunaan. Puhelin ja mukikin säilyi ehjänä. Thanks to karvalankamatto. Mutta kynsi murtui. Ajatelkaa nyt! Katkaista nyt kynsi tippumalla kotonaan sohvalta. Keskellä päivää ja ihan istuviltaan. Blaah. Olen varma, että näin voi käydä vain minulle!

1 kommentti:

  1. Ihanat kynnet! Ja kyllä muutkin onnistuu tunaroimaan, minä oon yksi niistä muista. ;)

    VastaaPoista