tiistai 12. marraskuuta 2013

Kiireisen kynsihoito. Sisältää idean!

Minunhan on nyt pakko jakaa tämä keksintö kanssanne. Tai mistäs minä tiedän, vaikka tämä olisi ihan yleinenkin konsti. Asiahan on siis niin, että työt haittaa pahasti tätä harrastusta. En ehdi hoitaa tai lakata kynsiä niin paljon kun haluaisin. Olen vielä korppukuiva atoopikko, joten käteni tarvitsisivat paljon rasvoja ja öljyjä. 

Minulla on silloin tällöin tapana liotella käsiäni lämpimässä vedessä, johon olen lorauttanut oliiviöljyä. Öljy muutenkin pehmentää käsiäni tehokkaasti. Mutta kun ei tahdo olla aikaa. Mutta nyt päivänä  eräänä keksin pikahoidon.

Lorautin pienen tilkan öljyä ohuiden hanskojen sormiin ja laitoin öljyiset hanskat käteen. Ja imuroin. Laitoin päälle vielä paksut siivoushanskat ja jynssäsin keittiön. Ja vessan. Sormeni muhivat siellä oliiviöljyssä yli tunnin ja olivat pehmoiset. Minä alan siivoamaan näin aina. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla!

Sivuhuomautus: minulla oli ensin tuolla otsikossa "käsihoito", koska koko käsiähän tässä öljyttiin. Mutta "kiireisen käsihoito" olisi voinut tuoda erilaista lukijakuntaa ;-)

7 kommenttia:

  1. Hahhah, toisenlaiselle lukijakunnalle. ;)

    VastaaPoista
  2. Hih, nopea käsihoito tosiaan ja se toisenlainen lukijakunta ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se toisenlainen lukijakunta olisi voinut olla harmissaan, kun vinkki olikin ihan vain käsien hoito;-)

      Poista
  3. Oikein jännä idea! Tänään minun pitääkin imuroida niin voisi kokeilla tätä samalla :D Kiitoksia ideasta :)

    VastaaPoista