torstai 19. joulukuuta 2013

Joulupalloja

Inhoan tummanvihreää. Minulla ei ole mitään vihreää. Siis ei vaatteita. Ei verhoja, mattoja, pyyhkeitä astioita. Ei mitään vihreää. Joko tuli selväksi, etten voi sietää vihreää? En siis ymmärrä, kuinka olen päätynyt China glazen "Holly-dayn" omistajaksi. Niin, siis onhan minulla jotain tummaa vihreä. Kynsilakka.

Ja koska kaikille lakoille täytyy mielestäni antaa mahdollisuus, päätin lakata kynteni vihreäksi. Oli kyllä miettiminen koristelun kanssa. Tiesin, että jotain lakan päälle on laitettava, jotta vihreys edes hiukan peittyy. Pykäsin sitten joulukuuset. Eikö nuo kynnet ole hiukkasen kuusen muotoisia ja koristeet kuusenpallojen näköisiä? Hiukan?

Ei nämä nyt niin pahat ole. Toisen värisinä tykkäisin varmaan paljonkin, mutta tuon vihreänkin siedän. En edelleenkään tykkää väristä yhtään, mutta ei näistä kuitenkaan mitään ylenantorefleksiä tullut.




7 kommenttia:

  1. Todella kauniit!<3 Ainakin hyvin jouluiset, vaikkei pitäisikään tummanvihreästä.:)

    VastaaPoista
  2. Mä en pidä vihreästä, mutta nää kynnet on ihanat ja mulle tuli heti kuusi mieleen! :)

    VastaaPoista
  3. Nämä on kyllä tosi jouluiset :) Tosi kauniit! Vihreä on taas mun yks lemppariväreistä :D

    VastaaPoista
  4. Näistä tulee mieleen koristellut joulukuuset kun kyntesi ovat tuon malliset:) ja vihreä ei ole munkaan väri, mutta näin kuvista katsottuna mikäs ettei, kivat!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niin, jospa näiden myötä kokeilis vihreää vuoden päästä uudestaan:-)

      Poista